Na rovinu přiznáváme, že nejsme nejlevnější.
Můžete využít např. služeb středoškoláků (kteří se profilují jako SEO profesionálové…a SEO řeší buď jen výstupem z programu třetí strany a přeložením analýzy z angličtiny do češtiny, nebo dělají SEO tak, že vám získají jen katalogové odkazy ve velkých počtech (opět programem) a váš web pak vypadne z vyhledávačů často úplně).
Nebo můžete využít služeb „seo agentur“, jenž využívají na drtivou většinu činností „Indy“ a jiné lidi z méně rozvinutých zemí, čímž obrovsky trpí kvalita služeb (protože jde o narychlo provedenou práci bez jakýchkoliv hlubších znalostí problematiky, vše se dělá na počet a tedy na kvantitu – jenže SEO není o kvantitě, ale o kvalitě, pozor na to!).
Proto vám nemůžeme a nechceme nabídnout nejlevnější cenu. Doplatili byste na to vy – naši zákazníci. Je proto potřeba dávat dobrý pozor na to, jak opravdu procesy v SEO společnostech fungují a jak to tam „interně“ dělají. My jsme schopni vám doložit nejen jak, ale i jací konkrétní lidé na vaší zakázce budou u nás pracovat. A ihned po uzavření smlouvy od nás obdržíte i brožurku o tom, co bude následovat a jaké aktivity pro vás budeme v jakém sledu dělat. Vše si tak můžete v případě zájmu zkontrolovat. A detailní report jak výsledků tak práce je samozřejmostí, protože my jsme zaměřeni na kvalitu!
To je jedna z nejčastějších otázek lidí, kteří pokládají SEO za druh placené reklamy. Zde je potřeba připomenout, jak SEO funguje – odborníci se snaží optimalizovat web a jiné faktory ovlivňující pořadí vašeho webu ve výsledcích hledání (tzv. SERP) na nejvhodnější klíčová slova (a to nejsou ty, která jsou nejhledanější, ale která jsou v nejlepším poměru hledanosti a cílenosti k vašim aktivitám, stránkám a cílovce). A postup optimalizace není nikde standardizovaný, proto je to jen a pouze na znalostech lidí, kteří vám SEO provádějí. Pozice se proto nedají koupit. Ani od vyhledávače, ani od lidí, a tak jediné co vám kdokoliv může přislíbit je jen nástin toho, jak to ideálně může probíhat – časově i absolutně v číslech. Proto pozice negarantujeme, avšak, určíme podle vašeho webu, rozpočtu, času a náročnosti slov odhadované dosažení dané pozice ve vyhledávači – podle našich zkušeností. A v případě garantované SEO správy nám platíte až tehdy, kdy je slovo dosaženo do daného rozsahu umístění, odečtem ze zálohy (bereme tam tak odpovědnost za výsledky zcela na svou stranu).
Ano, je možné se domluvit, že naši práci a snahu ještě více zintenzivníme tím, že si domluvíme příplatek za to, když dosáhneme daného umístění na daném vyhledávači na daná slova. A to může být jak jednorázový, tak na měsíční bázi (kdy se to pak vyhodnocuje průběžně a neustále).
Jsme ochotni přijmout zodpovědnost za společně domluvené cíle a rádi s vámi individuálně domluvíme způsob, jak to udělat. Více informací vám poskytne náš konzultant.
Ne, jsme jednoznačně proti jakýmkoliv pravidlům, které jsou veřejně známy a vyhledávače je oznámily ve svých pravidlech. Moc dobře si totiž uvědujeme, že klient není odborník a obrací se na nás s tím, aby se posunul. A to eticky a s co nejlepším poměrem cena/výkon. Na nás potom je navrhnout takovou strategii, kdy klientovi nehrozí riziko. Proto nemusíte mít jakýkoliv strach či obavy, s námi jste v naprostém bezpečí a vše co děláme je v souladu s pravidly vyhledávačů.
To je v pořádku. Veškeré úpravy na Vašem webu či e-shopu jsme schopni zrealizovat našimi lidmi, případně skrze doporučené programátory. Můžeme Vám tak jako jedni z mála poskytnout full-service služby a Vy tak máte celé SEO od nás na klíč.